اجتماعی.تصاویر.اخرین اتفاقات رخ داده در جهان.فیلم.کلیپ

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۸ ب.ظ

بهترین اهنگهای گلچین شده+متن آهنگها

دانلود آهنگ جدید بنیامین به نام عشق


url دانلود آهنگ جدید بنیامین به نام عشق

دانلود آهنگ جدید بنیامین به نام عشق

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

benyamin – eshgh

دانلود آهنگ با کیفیت 128

benyamin – eshgh

==============================================================================

دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام خوشگل و موشگل

Armin Nosrati Khoshgelo Moshgel دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام خوشگل و موشگل

 

دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام خوشگل و موشگل

———————–

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Armin Nosrati – Khoshgelo Moshgel


==============================================================================

دانلود آهنگ جدید محمد بختیاری به نام همین که هست 

( ترانه سرا و آهنگساز : محمد بختیاری – تنظیم کننده : حامد برادران )

bakh دانلود آهنگ جدید محمد بختیاری به نام همین که هست

دانلود آهنگ جدید محمد بختیاری به نام همین که هست

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Mohammad Bakhtiari – Hamin Ke Hast

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Mohammad Bakhtiari – Hamin Ke Hast


==============================================================================


دانلود آهنگ جدید امیر مولایی به نام لطفا + متن آهنگ

( شعر ، آهنگ و میکس و مستر : علی کیانی )
Amir Molaei Lotfan دانلود آهنگ جدید امیر مولایی به نام لطفا

دانلود آهنگ جدید امیر مولایی به نام لطفا

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Amir Molaei – Lotfan

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Amir Molaei – Lotfan

——————————-

متن آهنگ امیر مولایی به نام لطفا

______________________________

لطفا بذار دستاتو تو دستم
لطفا بذار دستاتو تو دستم
♫♫♫
نمیدونم چجوری شد
که یهو قلب من از عشق تو لرزید
نمیدونم چجوری شد
که رو من بارون احساس تو بارید
باورم شد که میتونم
دوباره عشقو ببینم توی قلبم
باورم شد تو میتونی
بشی اون عشقی که از خدا میخواستم

لطفا بذار دستاتو تو دستم
میخوام حس بکنی عاشقت هستم
لطفا بگو مال من میمونی
تا ثانیه ای که زنده هستم
تا ثانیه ای که زنده هستم

♫♫♫

تو بمون با من بذار دستاتو تو دستم
تا بفهمی که یه دنیا عاشقت هستم
با اشک بی عشقت دلم از غصه می میره
من دوست دارم این احساسم نفس گیره

لطفا بذار دستاتو تو دستم
میخوام حس بکنی عاشقت هستم
لطفا بگو مال من میمونی
تا ثانیه ای که زنده هستم
تا ثانیه ای که زنده هستم



==============================================================================


دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام ازت دورم + متن آهنگ

( ترانه : مهدی رستیو ، آهنگ : مسعود سعیدی و سروش کاظمی ، تنظیم : سروش کاظمی )

Masoud Saeedi Azat Dooram دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام ازت دورم


دانلود آهنگ با کیفیت 320

Masoud Saeedi – Azat Dooram

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Masoud Saeedi – Azat Dooram

——————————-

متن آهنگ مسعود سعیدی به نام ازت دورم

______________________________

دیروز رنگ چشمای تو
همرنگ رویای من بود
امروز که نیستی پیشم آواره میشم
میشکنه بغضم خیلی زود

مردم که منو میبینن
سراغ تورو میگیرن
رفتن تورو از اینجا حالا
از چشمای من دیگه میبینن
از چشمای من میبینن

خیلی ازت دورم
اما نمیدونم
بی من تو کجایی عشق من
خیلی ازت دورم
تنها و مغرورم
دیگه عاشق نمیشم بعد تو عشقم


♫♫♫

بی تو حتی فردای من
مبهم و سرد و خاموشه
تو این دنیای دیوونه
بودنت مثل آغوشه
اون شاخه گلی که دادم
به تو واسه یادگاری
کاشکی ببینی و بازم
منو به یادت بیاری
منو به یادت بیاری..

خیلی ازت دورم
اما نمیدونم
بی من تو کجایی عشق من
خیلی ازت دورم
تنها و مغرورم
دیگه عاشق نمیشم بعد تو عشقم


==============================================================================



دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش به نام اینجا هوا بارونیه+ متن آهنگ


Alireza Gharaei Manesh Inja Hava Barooniye دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش به نام اینجا هوا بارونیه

دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش به نام اینجا هوا بارونیه

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Alireza Gharaei Manesh – Inja Hava Barooniye

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Alireza Gharaei Manesh – Inja Hava Barooniye

——————————-

متن آهنگ علیرضا قرایی منش به نام اینجا هوا بارونیه

______________________________

پاییز یادم داده که احساسمو باید بگم
نگه ندارم بغضمو حرفامو خوب و بد بگم
شاید بگم آروم شم شاید به این آسونیه
پاییزم برگشته و دنیای من بارونیه..

اینجا هوا بارونیه
اما تو اینجا نیستی
من عاشقت هستم هنوز
میدونی اما نیستی


♫♫♫

دلتنگ میشم تا بگم
حرفامو شاید بشنوی
تو حق نداری که بری
دردامو باید بشنوی
پشت سکوتم حرف بود
وقتی شکستم تو خودم
تو عاشقم نبودی و
کاش عاشقت نمیشدم..

اینجا هوا بارونیه
اما تو اینجا نیستی
من عاشقت هستم هنوز
میدونی اما نیستی


==============================================================================


دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام با مزه + متن آهنگ

Saeed Asayesh Ba Maze دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام با مزه

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Saeed Asayesh – Ba Maze

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Saeed Asayesh – Ba Maze

——————————-

متن آهنگ سعید آسایش به نام با مزه

______________________________

حواس مواس نداشتی  … روسری تو جا گذاشتی

نکنه بابات بفهمه  … باهام قرار میزاشتی

حواس مواس نداشتی  … روسری تو جا گذاشتی

نکنه بابات بفهمه  … باهام قرار میزاشتی

با من تو سفره خونه …  همش قرار میزاشتی

با من تو سفره خونه … همش قرار میزاشتی

اون لهجت.و دوس دارم من … اون قیافه با مزتو دوس دارم من

دلم میخواد همیشه برام بخندی … ببین چقد خندت و دوس دارم من

لهجت و دوس دارم من

من تو رو دیدم  پسندیدم … تو منو دیدی پسندیدی

با اون موهای مشکی با اون لاک زرشکی … من تو رو دیدم پسندیدم

من تو رو دیدم  پسندیدم … تو منو دیدی پسندیدی

با اون موهای مشکی با اون لاک زرشکی … من تو رو دیدم پسندیدم

اون لهجت و دوس دارم من … اون قیافه با مزتو دوس دارم من

دلم میخواد همیشه برام بخندی … ببین چقد خندت و دوس دارم من

لهجت و دوس دارم من

حواس مواس نداشتی  … روسری تو جا گذاشتی

نکنه بابات بفهمه  … باهام قرار میزاشتی

حواس مواس نداشتی  … روسری تو جا گذاشتی

نکنه بابات بفهمه  … باهام قرار میزاشتی

با من تو سفره خونه …  همش قرار میزاشتی

با من تو سفره خونه … همش قرار میزاشتی

اون لهجت و دوس دارم من … اون قیافه با مزتو دوس دارم من

دلم میخواد همیشه برام بخندی … ببین چقد خندت و دوس دارم من

لهجت و دوس دارم من


==============================================================================



دانلود آهنگ جدید شاروم به نام ترنس 

Sharom Transsexual دانلود آهنگ جدید شاروم به نام ترنس


دانلود آهنگ با کیفیت 320

Sharom – Transsexual

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Sharom – Transsexual


==============================================================================



دانلود آهنگ جدید آمین به نام باز عاشقتم + متن آهنگ

Aamin Baz Asheghetam دانلود آهنگ جدید آمین به نام باز عاشقتم

دانلود آهنگ جدید آمین به نام باز عاشقتم

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Aamin – Baz Asheghetam

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Aamin – Baz Asheghetam

——————————-

متن آهنگ آمین به نام باز عاشقتم

______________________________

با لبای بی خنده
با فکر پراکنده
با غصه ی آینده
رو تختمو بی تابم
از فکر و خیال اون
دیوونه که ترکم کرد
از دلهره و سردرد
یک لحظه نمیخوابم
کارم شده جنگیدن
با خاطره هایی که
عطر تنشو میدم
اشکامو همه دیدن
جز اون همه ی دنیا
حال منو فهمیدن
حال منو فهمیدن..

پشت پا خوردمو جا خوردمو باز عاشقتم
تو منو کشتی و من مردمو باز عاشقتم
تو منو رنجوندی
تو منو سوزوندی
یه شبه عشقم رو
تو زدی پاشوندی و باز عاشقتم
باز عاشقتم
باز عاشقتم
باز عاشقتم

♫♫♫

سردرد بدی دارم
دلتنگمو بیدارم
خوابم مثه قبل ها نیست
اون که زندگیم می شد
بی اینکه بگه چی شد
رفتو دیگه با ما نیست
اونکه همه چیزم بود
با اینکه عزیزم بود
رفتو منو داغون کرد
رفتو منو داغون کرد
با سردی رفتارش
با اون همه آزارش
دنیامو پریشون کرد
دنیامو پریشون کرد

پشت پا خوردمو جا خوردمو باز عاشقتم
تو منو کشتی و من مردمو باز عاشقتم
تو منو رنجوندی
تو منو سوزوندی
یه شبه عشقم رو
تو زدی پاشوندی و باز عاشقتم
باز عاشقتم
باز عاشقتم
باز عاشقتم


==============================================================================


دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تموم شد

Amir Tataloo Tamum Shod دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تموم شد

دانلود آهنگ جدید تتلو به نام تموم شد

—————————————

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Amir Tataloo – Tamum Shod


==============================================================================




نوشته شده توسط داوود امیری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

بهترین اهنگهای گلچین شده+متن آهنگها

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید بنیامین به نام عشق


url دانلود آهنگ جدید بنیامین به نام عشق

دانلود آهنگ جدید بنیامین به نام عشق

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

benyamin – eshgh

دانلود آهنگ با کیفیت 128

benyamin – eshgh

==============================================================================

دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام خوشگل و موشگل

Armin Nosrati Khoshgelo Moshgel دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام خوشگل و موشگل

 

دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام خوشگل و موشگل

———————–

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Armin Nosrati – Khoshgelo Moshgel


==============================================================================

دانلود آهنگ جدید محمد بختیاری به نام همین که هست 

( ترانه سرا و آهنگساز : محمد بختیاری – تنظیم کننده : حامد برادران )

bakh دانلود آهنگ جدید محمد بختیاری به نام همین که هست

دانلود آهنگ جدید محمد بختیاری به نام همین که هست

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Mohammad Bakhtiari – Hamin Ke Hast

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Mohammad Bakhtiari – Hamin Ke Hast


==============================================================================


دانلود آهنگ جدید امیر مولایی به نام لطفا + متن آهنگ

( شعر ، آهنگ و میکس و مستر : علی کیانی )
Amir Molaei Lotfan دانلود آهنگ جدید امیر مولایی به نام لطفا

دانلود آهنگ جدید امیر مولایی به نام لطفا

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Amir Molaei – Lotfan

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Amir Molaei – Lotfan

——————————-

متن آهنگ امیر مولایی به نام لطفا

______________________________

لطفا بذار دستاتو تو دستم
لطفا بذار دستاتو تو دستم
♫♫♫
نمیدونم چجوری شد
که یهو قلب من از عشق تو لرزید
نمیدونم چجوری شد
که رو من بارون احساس تو بارید
باورم شد که میتونم
دوباره عشقو ببینم توی قلبم
باورم شد تو میتونی
بشی اون عشقی که از خدا میخواستم

لطفا بذار دستاتو تو دستم
میخوام حس بکنی عاشقت هستم
لطفا بگو مال من میمونی
تا ثانیه ای که زنده هستم
تا ثانیه ای که زنده هستم

♫♫♫

تو بمون با من بذار دستاتو تو دستم
تا بفهمی که یه دنیا عاشقت هستم
با اشک بی عشقت دلم از غصه می میره
من دوست دارم این احساسم نفس گیره

لطفا بذار دستاتو تو دستم
میخوام حس بکنی عاشقت هستم
لطفا بگو مال من میمونی
تا ثانیه ای که زنده هستم
تا ثانیه ای که زنده هستم



==============================================================================


دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام ازت دورم + متن آهنگ

( ترانه : مهدی رستیو ، آهنگ : مسعود سعیدی و سروش کاظمی ، تنظیم : سروش کاظمی )

Masoud Saeedi Azat Dooram دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام ازت دورم


دانلود آهنگ با کیفیت 320

Masoud Saeedi – Azat Dooram

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Masoud Saeedi – Azat Dooram

——————————-

متن آهنگ مسعود سعیدی به نام ازت دورم

______________________________

دیروز رنگ چشمای تو
همرنگ رویای من بود
امروز که نیستی پیشم آواره میشم
میشکنه بغضم خیلی زود

مردم که منو میبینن
سراغ تورو میگیرن
رفتن تورو از اینجا حالا
از چشمای من دیگه میبینن
از چشمای من میبینن

خیلی ازت دورم
اما نمیدونم
بی من تو کجایی عشق من
خیلی ازت دورم
تنها و مغرورم
دیگه عاشق نمیشم بعد تو عشقم


♫♫♫

بی تو حتی فردای من
مبهم و سرد و خاموشه
تو این دنیای دیوونه
بودنت مثل آغوشه
اون شاخه گلی که دادم
به تو واسه یادگاری
کاشکی ببینی و بازم
منو به یادت بیاری
منو به یادت بیاری..

خیلی ازت دورم
اما نمیدونم
بی من تو کجایی عشق من
خیلی ازت دورم
تنها و مغرورم
دیگه عاشق نمیشم بعد تو عشقم


==============================================================================



دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش به نام اینجا هوا بارونیه+ متن آهنگ


Alireza Gharaei Manesh Inja Hava Barooniye دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش به نام اینجا هوا بارونیه

دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش به نام اینجا هوا بارونیه

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Alireza Gharaei Manesh – Inja Hava Barooniye

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Alireza Gharaei Manesh – Inja Hava Barooniye

——————————-

متن آهنگ علیرضا قرایی منش به نام اینجا هوا بارونیه

______________________________

پاییز یادم داده که احساسمو باید بگم
نگه ندارم بغضمو حرفامو خوب و بد بگم
شاید بگم آروم شم شاید به این آسونیه
پاییزم برگشته و دنیای من بارونیه..

اینجا هوا بارونیه
اما تو اینجا نیستی
من عاشقت هستم هنوز
میدونی اما نیستی


♫♫♫

دلتنگ میشم تا بگم
حرفامو شاید بشنوی
تو حق نداری که بری
دردامو باید بشنوی
پشت سکوتم حرف بود
وقتی شکستم تو خودم
تو عاشقم نبودی و
کاش عاشقت نمیشدم..

اینجا هوا بارونیه
اما تو اینجا نیستی
من عاشقت هستم هنوز
میدونی اما نیستی


==============================================================================


دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام با مزه + متن آهنگ

Saeed Asayesh Ba Maze دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام با مزه

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Saeed Asayesh – Ba Maze

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Saeed Asayesh – Ba Maze

——————————-

متن آهنگ سعید آسایش به نام با مزه

______________________________

حواس مواس نداشتی  … روسری تو جا گذاشتی

نکنه بابات بفهمه  … باهام قرار میزاشتی

حواس مواس نداشتی  … روسری تو جا گذاشتی

نکنه بابات بفهمه  … باهام قرار میزاشتی

با من تو سفره خونه …  همش قرار میزاشتی

با من تو سفره خونه … همش قرار میزاشتی

اون لهجت.و دوس دارم من … اون قیافه با مزتو دوس دارم من

دلم میخواد همیشه برام بخندی … ببین چقد خندت و دوس دارم من

لهجت و دوس دارم من

من تو رو دیدم  پسندیدم … تو منو دیدی پسندیدی

با اون موهای مشکی با اون لاک زرشکی … من تو رو دیدم پسندیدم

من تو رو دیدم  پسندیدم … تو منو دیدی پسندیدی

با اون موهای مشکی با اون لاک زرشکی … من تو رو دیدم پسندیدم

اون لهجت و دوس دارم من … اون قیافه با مزتو دوس دارم من

دلم میخواد همیشه برام بخندی … ببین چقد خندت و دوس دارم من

لهجت و دوس دارم من

حواس مواس نداشتی  … روسری تو جا گذاشتی

نکنه بابات بفهمه  … باهام قرار میزاشتی

حواس مواس نداشتی  … روسری تو جا گذاشتی

نکنه بابات بفهمه  … باهام قرار میزاشتی

با من تو سفره خونه …  همش قرار میزاشتی

با من تو سفره خونه … همش قرار میزاشتی

اون لهجت و دوس دارم من … اون قیافه با مزتو دوس دارم من

دلم میخواد همیشه برام بخندی … ببین چقد خندت و دوس دارم من

لهجت و دوس دارم من


==============================================================================



دانلود آهنگ جدید شاروم به نام ترنس 

Sharom Transsexual دانلود آهنگ جدید شاروم به نام ترنس


دانلود آهنگ با کیفیت 320

Sharom – Transsexual

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Sharom – Transsexual


==============================================================================



دانلود آهنگ جدید آمین به نام باز عاشقتم + متن آهنگ

Aamin Baz Asheghetam دانلود آهنگ جدید آمین به نام باز عاشقتم

دانلود آهنگ جدید آمین به نام باز عاشقتم

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Aamin – Baz Asheghetam

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Aamin – Baz Asheghetam

——————————-

متن آهنگ آمین به نام باز عاشقتم

______________________________

با لبای بی خنده
با فکر پراکنده
با غصه ی آینده
رو تختمو بی تابم
از فکر و خیال اون
دیوونه که ترکم کرد
از دلهره و سردرد
یک لحظه نمیخوابم
کارم شده جنگیدن
با خاطره هایی که
عطر تنشو میدم
اشکامو همه دیدن
جز اون همه ی دنیا
حال منو فهمیدن
حال منو فهمیدن..

پشت پا خوردمو جا خوردمو باز عاشقتم
تو منو کشتی و من مردمو باز عاشقتم
تو منو رنجوندی
تو منو سوزوندی
یه شبه عشقم رو
تو زدی پاشوندی و باز عاشقتم
باز عاشقتم
باز عاشقتم
باز عاشقتم

♫♫♫

سردرد بدی دارم
دلتنگمو بیدارم
خوابم مثه قبل ها نیست
اون که زندگیم می شد
بی اینکه بگه چی شد
رفتو دیگه با ما نیست
اونکه همه چیزم بود
با اینکه عزیزم بود
رفتو منو داغون کرد
رفتو منو داغون کرد
با سردی رفتارش
با اون همه آزارش
دنیامو پریشون کرد
دنیامو پریشون کرد

پشت پا خوردمو جا خوردمو باز عاشقتم
تو منو کشتی و من مردمو باز عاشقتم
تو منو رنجوندی
تو منو سوزوندی
یه شبه عشقم رو
تو زدی پاشوندی و باز عاشقتم
باز عاشقتم
باز عاشقتم
باز عاشقتم


==============================================================================


دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تموم شد

Amir Tataloo Tamum Shod دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام تموم شد

دانلود آهنگ جدید تتلو به نام تموم شد

—————————————

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Amir Tataloo – Tamum Shod


==============================================================================


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۵
داوود امیری

نظرات  (۱)

۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۸:۵۵ علیرضا علی اکبری
سلام
فرهیختگی  از وبلاگتون میباره...
(با آهنگ جدید ومطالب جدید)به روزم.
از نظراتتون نهایت استفاده رو میبرم.
آماده تبادل لینک هم هستیم اعلام فرمائید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی