اجتماعی.تصاویر.اخرین اتفاقات رخ داده در جهان.فیلم.کلیپ

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۷ ب.ظ

مچ اندازی با حسن روحانی+عکس / نماینده مجلس:به روسری گردشگران خارجی سخت بگیریم می‌روند و دیگر نمی‌آیند

اخبار برگزیده فضای مجازی
ناپدید شدن سه نپالی در بازیهای آسیایی، مقصد 90درصد فاضلاب استان البرز، کیک تولد علی پروین، "هرمس" ارزش تولید انبوه ندارد
، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال 93 را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

ناپدید شدن سه نپالی در بازیهای آسیایی
به گزارش ایرنا پلیس کره جنوبی در جستجوی سه ورزشکار نپالی است که بعد از مسابقات خود در بازیهای آسیایی اینچئون ناپدید شده اند و گمان می رود در تلاشند برای یافتن کار در کره جنوبی بمانند.آمان پوده ورزشکار 17 ساله جزو سه ورزشکار ناپدید شده است. او بعد از سه شکست در دوره اول سپک تاکرا مردان از دور رقابتها حذف شد.بدنبال درخواست تیم نپال، پلیس کره جنوبی در تحقیقات خود دریافت که او بدون هیچ گونه اطلاعی دهکده ورزشکاران را ترک کرده است.دو ووشوکار نیز به نام های سومبیر تامانگ و نیراجان آله ماگار نیز ناپدید شده اند. تامانگ در دور اول رقابتهای ساندا وزن 65 کیلوگرم حذف شد. آله ماگار نیز در فینال چانگ کوان مردان یازدهم شد.گمان می رود بیش از 200 هزار کارگر خارجی به طور غیرقانونی در کره جنوبی اشتغال به کار داشته باشند. احتمالا این بازیکنان به دنبال فرصتهای بهتر نسبت به کشور خود هستند که یکی از فقیرترین کشورهای جهان است.بازرس ارشد پلیس اینچئون تایید کرد که درصورت پیدا شدن این ورزشکاران تا قبل از انقضای روادید آنها در روز 19 اکتبر اجازه خروج خواهند داشت، در غیراین صورت با اتهام مهاجرت غیرقانونی مواجه خواهند شد.این اولین بار نیست که ورزشکاران نپالی در خاک کره جنوبی ناپدید می شوند. 18 بازیکن نپالی نیز در بازیهای آسیایی بوسان در سال 2002 ناپدید شدند.

مقصد 90درصد فاضلاب استان البرز
به گزارش ایسنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از مشکلات زیست‌محیطی استان البرز تحت عنوان فاجعه یاد کرد.حسین محمدی توضیح داد: استان البرز از نظر شاخص مدیریت فاضلاب در کشور عقب ماندگی 15 ساله‌ای دارد و حدود 90 درصد فاضلاب تولیدی آن وارد محیط زیست می‌شود.این مسئول ادامه داد: میانگین انشعابات متصل به شبکه جمع‌آوری در کشور 50 درصد است و این رقم در استان البرز 15 درصد است که باعث ورود 90 درصد فاضلاب به محیط زیست شده و این چیزی در حد فاجعه است.محمدی بیان کرد: استان البرز در حالی که فقط 0.3 درصد از وسعت کشور را به خود اختصاص داده است، چهار درصد از جمعیت کشور در آن ساکن است که جمعیت آن با 2.5 برابر میانگین رشد جمعیت کشور در حال افزایش است.

کیک تولد علی پروین+ عکس
پروین در کنار محمد پسرش و فرزین دامادش شمع 68 سالگی‌اش را فوت کرد.



مچ اندازی با حسن روحانی! + عکس

در حاشیه ورود رییس جمهور به سازمان ملل جهت ایراد سخنرانی در مجمع عمومی این سازمان



"هرمس" ارزش تولید انبوه ندارد/ اسرائیل هم خودش نجس است، هم تکنولوژی‌اش

به گزارش تسنیم،سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره تحویل موشک‌های S300 به ایران از سوی کشور روسیه اظهار کرد: تحویل موشک‌های S300 از روسیه به ایران با اختلافاتی همراه است که هنوز حل نشده و ما هم به‌دنبال آن نیستیم.وی در پاسخ به اینکه تجهیز کرانه باختری در چه مرحله‌ای است، افزود: تجهیز کرانه باختری را بنا به فرموده مقام معظم رهبری دنبال می‌کنیم چرا که چنین چیزی خواسته و تدبیر فرماندهی کل قوا است.سردار حاجی‌زاده در پاسخ به سؤالی که آیا پس از انهدام پهپاد هرمس، ایران از تکنولوژی آن استفاده می‌کند، تصریح کرد: تکنولوژی جاسوسی هرمس اسرائیل چیز خاصی نبود؛ اسرائیل هم خودش و هم تکنولوژی‌‌‌اش نجس است، بنابراین ایران به‌دنبال تکنولوژی آن‌ها نیست و از هرمس انبوه‌سازی نمی‌کند.وی تجهیزات و پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی در زمینه ساخت پهپاد را بسیار پیشرفته‌تر از دیگران به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی عنوان کرد و افزود: تکنولوژی ایران در ساختن پهپاد بسیار پیشرفته‌تر از اسرائیل و پهپادهایی مانند هرمس است.

گزارشی کوتاه از رفتار مردم کره شمالی در بازی های آسیایی
به گزارش خبرآنلاین مردم کره شمالی آدم های خاصی هستند.سیستم حاکم بر کشور آنها و اینکه نباید هیچ کاری را بدون هماهنگی انجام بدهند باعث شده تا آنها در بازی های آسیایی خیلی توی چشم باشند.آنها که بر خلاف انتظار نزدیک به 100 خبرنگار و عکاس را همراه خودشان به بازی های آسیایی کره جنوبی آورده اند با لباس های یک دست آبی  وقرمز از بقیه متمایز هستند.انگار که برنامه ای را برایشان تعریف کرده باشند.با هم می آیند و با هم می روند.کسی حق ندارد به غیر از لباس فرمی که برایشان تعریف کرده اند لباس دیگری بپوشد.در زمان صرف صبحانه یک نفر زودتر از بقیه در سالن است،همیشه در گوشه ای مشخص می نشینند و جالب تر اینکه یک مدل صبحانه هم میل می کنند!یعنی اینکه اگر نماینده آنها تخم مرغ،آب پرتقال و نان سوخاری بردارد همه باید از او پیروی کنند.این همان سیستم تعریف شده برای مردم کره شمالی است که حتی حق انتخاب دراینکه صبحانه باید چه چیزی را میل کنند ندارند.کره ای ها در سطح شهر،در سالن های ورزشی و در هر جای دیگر( در بازی های آسیایی) کاپشن و شلوارهایشان را به تن می کنند و خیلی منظم همه با یک اتوبوس به محل بازی ها اعزام می شوند.جالب تر اینکه خیلی از چهره هایی که خبرنگار یا عکاس هستند در بیشتر بازی ها روی سکو می نشینند و ورزشکاران خودشان را تشویق می کنند.آنها کاملا متحد الشکل هستند و خیلی منظم و در چارچوب وظایفی که برایشان تعریف شده است حرکت می کنند.اصلا هم با هیچ رسانه ای حرف نمی زنند و درباره کشورشان که بپرسی فقط لبخند می زنند.نکته اینجاست که کره شمالی با همین سیستم حاکم،تا اینجای کار در بازی های آسیایی7 مدال طلا،8 نقره و 9 برنز را به دست آورده است.

اظهار نظر قابل تامل یک نماینده مجلس: به روسری گردشگران خارجی سخت بگیریم می روند و دیگر نمی آیند
یک عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی معتقد است که دولت یازدهم با عملکرد خود ایران‌هراسی را کاهش داده و موجب افزایش تعداد گردشگران کشور شده است. عابد فتاحی همچنین با امر به معروف گردشگران مخالفت کرده و می‌گوید: نباید به گردشگران سخت بگیریم؛ چون اگر سخت بگیریم آنها دیگر به کشور ما نمی‌آیند.عابد فتاحی درباره امر به معروف و نهی از منکر گردشگران، گفت: معتقدم باید با حفظ شأن و جایگاه و منزلت خودمان در رابطه با کسانی که به کشور می‌آیند حرمت فرهنگی آنها را رعایت کنیم که این مسأله باید دوطرفه باشد.او ادامه داد: اگر دوطرفه نگاه کنیم به نتایج خوبی خواهیم رسید. اما اگر به خاطر مسائل شرعی و امر به معروف مانع از ورود گردشگران شویم، چندان موافق این امر نیستم. ما نباید نسبت به گردشگران خارجی زیاد سخت بگیریم؛ فقط باید در حدی باشد که آنها در مقابل فرهنگ ما نایستند.این عضو فراکسیون گردشگری مجلس همچنین گفت: وقتی ما به اروپا می‌رویم خانواده‌مان روسری دارند؛ اگر قرار باشد آنها روسری خانواده من را بردارند من به آنجا نمی‌روم؛ به همین نسبت اگر یک نفر هم به ایران آمد و روسری‌اش کمرنگ بود نباید سخت بگیریم. چون اگر سخت بگیریم آنها دیگر نمی‌آیند.

انتقال هواپیما با تریلی در تهران + عکس
این هواپیما جزء اولین نوع از هواپیماهای BAE است که در ناوگان هوایی کشور مورد استفاده قرار می گیرد.



بلاتکلیفی 15 هزار گوسفند در گمرک
به گزارش فرارو، پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان صادرات دام زنده آزاد شد اما اندکی نگذشت که رییس گمرک اعلام کرد عوارض 320 هزار تومانی برای صادرات هر رأس گوسفند در نظر گرفته شده است اما داستان به همین جا ختم نشد.دو روز از اعلام این خبر از سوی کرباسیان، نگذشته بود که وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که عوارض 60 درصدی ( 320 هزار تومان) برای صادرات هر رأس گوسفند مربوط به سال‌های قبل بوده و اکنون صادرات بدون عوارض آزاد است و اما جالب‌تر اینکه اکنون صادرکنندگان از برقرار بودن عوارض برای صادرات دام زنده خبر می‌دهند و می‌گویند حدود 15 هزار رأس گوسفند در گمرک کشور بلاتکلیف مانده‌اند!

قرائتی: ازدواج باید دبیرستانی شود
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرآئتی اظهار داشت: غفلت و شهوت از عواملی است که موجب صدمه دیدن انسان می‌شود که اقامه نماز راهی برای حل مشکل غفلت و ازدواج نیز برطرف کننده مشکل شهوت است.وی عنوان کرد: اگر نسل جوان نسبت به نماز و همچنین امر ازدواج اهتمام داشته باشد؛ تا حدود زیادی از آسیب‌ها در امان خواهد ماند، چرا که این دو عامل سدی در برابر غفلت و شهوت به شمار می‌روند.حجت الاسلام قرائتی، ادامه داد: امروز در تهران تعداد ۱۴ هزار پیرمرد و پیر زن زندگی می‌کنند که به دلیل تنها بودن، دچار افسردگی شدند.وی با بیان اینکه ازدواج بهترین راه پیوند دختران و پسران است افزود: برخی از دلایل همانند اختلافات سطح علمی نباید مانع ازدواج دو نفر شود و در واقع ازدواج را نباید درگیر مسئله مدرک گرایی کنیم.استاد حوزه علمیه، اضافه کرد: در بین مراجع تقلید هم داریم که سطح علمی خانم بسیار پایین‌تر ‌است، اما می‌بینیم که دارای زندگی عالمانه و خوبی هستند.وی ابراز داشت: من با ازدواج دانشجویی مخالفم و معتقدم که ازدواج‌ها باید دبیرستانی باشد و خانواده‌ها هم بدانند که ازدواج نوبتی نیست؛ بلکه امر ازدواج یک نیاز است.

علت خداحافظی زودهنگام اولادی از فوتبال
به گزارش فارس، مهرداد اولادی در خصوص اینکه تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته است گفت:آنقدر تحت فشار هستم که تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم. یک هفته است روی این موضوع فکر می کنم و متاسفانه از همین طریق اعلام می کنم که از دنیای فوتبال کنار می روم.وی افزود:من در اوج فوتبالم به حقم نرسیده ام و دیگر انگیزه ای برای حضور در مسابقات ندارم.مهاجم ملوان در خصوص اینکه حاشیه های اخیر چقدر در این تصمیم وی نقش داشته است گفت:شما نمی دانید در این مدت چقدر عذاب کشیدم.من چند وقت پیش در حال صحبت با تلفن بودم که خبر بدی را به من منتقل کردند، از عصبانیت دستم را پرت کردم که متاسفانه بدون اینکه متوجه اطرافم بشوم دستم به شیشه خورد و تاندون دستم پاره شد. در این مدت انواع حاشیه ها را برایم درست کردند و گفتند اولادی خودکشی کرده و اولادی فلان کار را کرده است. من نمی دانم اگر کسی بخواهد خودکشی کند این کار را انجام می دهد؟وی تاکید کرد:کاری کردند که امروز در ۲۸ سالگی خداحافظی کنم و صد در صد تصمیمم عوض نخواهد شد. از امروز دنبال کار دیگری می روم بلکه دست از سرم بردارند.

تهران در آستانه وضعیت قرمز آب
مشاور وزیر نیرو با اشاره به اینکه تهران، اصفهان، مشهد و شیراز پُرمصرف ترین مناطق کشور در بخش آب هستند گفت: وضعیت آبرسانی به اصفهان و کرمان همچنان قرمز و تهران زرد است که در صورت عدم بارش های پاییزه و صرفه جویی، وضعیت تهران نیز قرمز می شود.
به گزارش مهر، حمیدرضا جانباز با اشاره به وضعیت بحرانی بارش ها در کشور اظهارداشت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، میزان بارش‌ ها حدود ۸ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته کاهش داشته است.مشاور وزیر نیرو از مصرف یک‌ چهارم کل آب شرب کشور در استان تهران خبر داد و گفت: در صورت تصویب در هیئت وزیران، مشترکان پُرمصرف جریمه خواهند شد. وزارت نیرو به دولت پیشنهاد کرده مشترکانی که بیشتر از الگوی مصرف (متوسط کشور ۲۲ مترمکعب در ماه و در تهران ۲۰ مترمکعب)، از آب استفاده کنند، در مرحله نخست ما به‌ ازای آنچه که بیشتر از الگو مصرف کرده‌اند جریمه شده و در مرحله بعد در صورت عدم رعایت الگوی مصرف، انشعاب آنان قطع شود.
گران قیمت‌ترین خیابان تهران




تشویقی از جنس مرگ برای خانم‌های ایرانی
به گزارش تسنیم، اکبر خزایی مربی بین المللی و پژوهشگر علوم ورزشی در خصوص سوءاستفاده افراد سودجو در برخی از سالن‌های زیبایی بانوان و تجویز شیشه برای کاهش وزن و تناسب اندام خانم‌ها اظهار‌ داشت:  متاسفانه گاهی شنیده می‌شود در برخی از این سالن‌ها افراد سودجو برای سوء استفاده‌های مالی از خانم‌ها جهت کاهش وزن؛ آنها را به مصرف شیشه تشویق می‌کنند.مربی بین‌المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB افزود: شیشه از خطرناک ترین مواد مخدر به شمار می‌آید که به شدت به تمام سلول‌های بدن حمله ور می‌شود و آنها را اکسید می‌کند، حتی سلول‌های مغزی اعصاب؛ زیرا مشاهده می‌شود مصرف کنندگان در توهمات عجیب به سر می‌برند که گاهی همسر و فرزند خود را به قتل می‌رسانند.
آموزش رقص در مهدکودک/تهران



صف سعودی ها برای آیفون 6 (عکس)
به گزارش عصرایران، شمار زیادی از شهروندان عربستان سعودی قبل از آغاز فروش گوشی موبایل آیفون 6، در مقابل فروشگاه محل عرضه این محصول صف کشیدند.به گفته رسانه های سعودی، قرار است فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در مکان های معینی در ریاض از ساعت 12 امشب آغاز شود.





صف آسانسور دراینچئون!+عکس

انتظار طولانی برای خالی شدن آسانسور دیگر نمونه میزبانی ضعیف کره‌ای‌ها در بازی‌های آسیایی است. عکس‌ زیر نمونه‌ای از انتظار ورزشکاران ایرانی است تا با خالی شدن آسانسور به رستوران محل اقامت خود بروند.



نظر بسیج درباره فعالیت زنان در کافی‌ شاپ‌ ها
یه گزارش ایسنا: رییس بسیج زنان کشور، با انتقاد از فعالیت زنان در کافی شاپ ها گفت: این شغل شخصیت و هویت زنان را زیر پا له کرده و به کرامت و جایگاه آنان لطمه می زند.«مینو اصلانی» افزود: جامعه اسلامی ایران برای زن و قداست او ارزش بسیاری قائل است و به خاطر همین کرامت و ارزش، اجازه نمی دهد که از زن به عنوان نیروی کار ارزان در هر جایی بهره برداری شود.وی با ابراز تاسف از بکارگیری برخی کارفرمایان از زنان به عنوان نیروی ارزان و مطیع که بهترین کار را ارائه می دهند، ادامه داد: باید برای حفظ هویت انسانی، دینی و الهی زن تلاش کرد، در صورتیکه قرار است از توان زن برای پیشبرد جامعه بهره گرفته شود، باید از فکر و اندیشه او استفاده کرد نه اینکه به عنوان یک نیروی کار ارزان و دم دستی او را در جایگاه ناصواب قرار دهیم.رییس بسیج زنان کشور بکارگیری زنان در امور پست را ظلم مضاعف به زن دانست که در غرب هم نمونه آن را شاهد هستیم زیرا به گفته وی، در این کشورها زنان به عنوان نیروی ارزان به هر صحنه ای کشانده می شوند و در خیابان ها به هر شغل پستی روی می آورند.

اعلام تعداد موش‌های تهران تا یک ماه آینده
به گزارش آفتاب، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه ادعای وجود ۵۰ میلیون موش در شهر تهران کاملا غیرواقعی است، گفت: براساس روش‌های علمی تا یک ماه آینده تعداد موش‌های شهر تهران را اعلام می کنیم. ادعای دلالان درباره تعداد موش‌های شهر تهران کذب محض است.رضا قدیمی با اشاره به اینکه تقریبا ۷ ماه است که مسئولیت جانوران مضر شهری برعهده شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران است، افزود: در این مدت افراد مختلفی شروع به فعالیت کردند که تعدادی از آنها دلال سم بوده و تعدادی نیز به قصد سودجویی و ادعاهای دروغین، قصد داشتند در جهت کاهش جمعیت موش در شهر تهران کارهای دور از واقعیت و غیرعلمی انجام دهند.وی با بیان اینکه عده‌ای از این افراد ادعا می کردند که روش جدیدی ابداع کرده‌اند، افزود: این در حالی بود که شرکت ساماندهی از همان ابتدای شروع فعالیت خود در زمینه کاهش جانوران مضر شهری، کارگروهی متشکل از اساتید دانشگاه و متخصص که دارای سوابق علمی و کتاب‌های تخصصی در این زمینه بودند، تشکیل داده است.مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه بعد از تشکیل این کارگروه از افرادی که ادعایی در زمینه ابداع دانش جدید در جهت کاهش این جانوران مضر شهری داشتند دعوت به عمل آوردیم، اظهارکرد: این افراد به دلیل عدم پشتوانه علمی و تشویش اذهان عمومی به غیر واقعی جلوه دادن واقعیت پرداختند.وی با تاکید بر اینکه این افراد واقعیت موجود در شهر را بر خلاف واقعیت ممکن جلوه می‌دهند، خاطرنشان کرد: در این مدت هزاران نفر در تهران زحمات شبانه‌روزی برای حذف این جانوران کشیده‌اند و این در حالیست که فعالیت‌های ما در این زمینه مبتنی بر آخرین یافته‌های علمی و دانشگاهی و تجربیات روز دنیاست.قدیمی با بیان اینکه وجود آمار۵۰ میلیون موش در شهر تهران کاملا غیر واقعی است، گفت: اگر این حرف کذب، صحت داشته باشد، شهر تهران به کلی نابود می‌شود زیرا این تعداد موش نیاز به لانه، غذا، پناهگاه و آبی که مصرف می‌کنند، دارند و درنهایت با این شرایط باید تهران به یک شهر متروکه تبدیل می‌شد.


نوشته شده توسط داوود امیری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان
اخبار برگزیده فضای مجازی
ناپدید شدن سه نپالی در بازیهای آسیایی، مقصد 90درصد فاضلاب استان البرز، کیک تولد علی پروین، "هرمس" ارزش تولید انبوه ندارد
، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال 93 را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

ناپدید شدن سه نپالی در بازیهای آسیایی
به گزارش ایرنا پلیس کره جنوبی در جستجوی سه ورزشکار نپالی است که بعد از مسابقات خود در بازیهای آسیایی اینچئون ناپدید شده اند و گمان می رود در تلاشند برای یافتن کار در کره جنوبی بمانند.آمان پوده ورزشکار 17 ساله جزو سه ورزشکار ناپدید شده است. او بعد از سه شکست در دوره اول سپک تاکرا مردان از دور رقابتها حذف شد.بدنبال درخواست تیم نپال، پلیس کره جنوبی در تحقیقات خود دریافت که او بدون هیچ گونه اطلاعی دهکده ورزشکاران را ترک کرده است.دو ووشوکار نیز به نام های سومبیر تامانگ و نیراجان آله ماگار نیز ناپدید شده اند. تامانگ در دور اول رقابتهای ساندا وزن 65 کیلوگرم حذف شد. آله ماگار نیز در فینال چانگ کوان مردان یازدهم شد.گمان می رود بیش از 200 هزار کارگر خارجی به طور غیرقانونی در کره جنوبی اشتغال به کار داشته باشند. احتمالا این بازیکنان به دنبال فرصتهای بهتر نسبت به کشور خود هستند که یکی از فقیرترین کشورهای جهان است.بازرس ارشد پلیس اینچئون تایید کرد که درصورت پیدا شدن این ورزشکاران تا قبل از انقضای روادید آنها در روز 19 اکتبر اجازه خروج خواهند داشت، در غیراین صورت با اتهام مهاجرت غیرقانونی مواجه خواهند شد.این اولین بار نیست که ورزشکاران نپالی در خاک کره جنوبی ناپدید می شوند. 18 بازیکن نپالی نیز در بازیهای آسیایی بوسان در سال 2002 ناپدید شدند.

مقصد 90درصد فاضلاب استان البرز
به گزارش ایسنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از مشکلات زیست‌محیطی استان البرز تحت عنوان فاجعه یاد کرد.حسین محمدی توضیح داد: استان البرز از نظر شاخص مدیریت فاضلاب در کشور عقب ماندگی 15 ساله‌ای دارد و حدود 90 درصد فاضلاب تولیدی آن وارد محیط زیست می‌شود.این مسئول ادامه داد: میانگین انشعابات متصل به شبکه جمع‌آوری در کشور 50 درصد است و این رقم در استان البرز 15 درصد است که باعث ورود 90 درصد فاضلاب به محیط زیست شده و این چیزی در حد فاجعه است.محمدی بیان کرد: استان البرز در حالی که فقط 0.3 درصد از وسعت کشور را به خود اختصاص داده است، چهار درصد از جمعیت کشور در آن ساکن است که جمعیت آن با 2.5 برابر میانگین رشد جمعیت کشور در حال افزایش است.

کیک تولد علی پروین+ عکس
پروین در کنار محمد پسرش و فرزین دامادش شمع 68 سالگی‌اش را فوت کرد.



مچ اندازی با حسن روحانی! + عکس

در حاشیه ورود رییس جمهور به سازمان ملل جهت ایراد سخنرانی در مجمع عمومی این سازمان



"هرمس" ارزش تولید انبوه ندارد/ اسرائیل هم خودش نجس است، هم تکنولوژی‌اش

به گزارش تسنیم،سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره تحویل موشک‌های S300 به ایران از سوی کشور روسیه اظهار کرد: تحویل موشک‌های S300 از روسیه به ایران با اختلافاتی همراه است که هنوز حل نشده و ما هم به‌دنبال آن نیستیم.وی در پاسخ به اینکه تجهیز کرانه باختری در چه مرحله‌ای است، افزود: تجهیز کرانه باختری را بنا به فرموده مقام معظم رهبری دنبال می‌کنیم چرا که چنین چیزی خواسته و تدبیر فرماندهی کل قوا است.سردار حاجی‌زاده در پاسخ به سؤالی که آیا پس از انهدام پهپاد هرمس، ایران از تکنولوژی آن استفاده می‌کند، تصریح کرد: تکنولوژی جاسوسی هرمس اسرائیل چیز خاصی نبود؛ اسرائیل هم خودش و هم تکنولوژی‌‌‌اش نجس است، بنابراین ایران به‌دنبال تکنولوژی آن‌ها نیست و از هرمس انبوه‌سازی نمی‌کند.وی تجهیزات و پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی در زمینه ساخت پهپاد را بسیار پیشرفته‌تر از دیگران به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی عنوان کرد و افزود: تکنولوژی ایران در ساختن پهپاد بسیار پیشرفته‌تر از اسرائیل و پهپادهایی مانند هرمس است.

گزارشی کوتاه از رفتار مردم کره شمالی در بازی های آسیایی
به گزارش خبرآنلاین مردم کره شمالی آدم های خاصی هستند.سیستم حاکم بر کشور آنها و اینکه نباید هیچ کاری را بدون هماهنگی انجام بدهند باعث شده تا آنها در بازی های آسیایی خیلی توی چشم باشند.آنها که بر خلاف انتظار نزدیک به 100 خبرنگار و عکاس را همراه خودشان به بازی های آسیایی کره جنوبی آورده اند با لباس های یک دست آبی  وقرمز از بقیه متمایز هستند.انگار که برنامه ای را برایشان تعریف کرده باشند.با هم می آیند و با هم می روند.کسی حق ندارد به غیر از لباس فرمی که برایشان تعریف کرده اند لباس دیگری بپوشد.در زمان صرف صبحانه یک نفر زودتر از بقیه در سالن است،همیشه در گوشه ای مشخص می نشینند و جالب تر اینکه یک مدل صبحانه هم میل می کنند!یعنی اینکه اگر نماینده آنها تخم مرغ،آب پرتقال و نان سوخاری بردارد همه باید از او پیروی کنند.این همان سیستم تعریف شده برای مردم کره شمالی است که حتی حق انتخاب دراینکه صبحانه باید چه چیزی را میل کنند ندارند.کره ای ها در سطح شهر،در سالن های ورزشی و در هر جای دیگر( در بازی های آسیایی) کاپشن و شلوارهایشان را به تن می کنند و خیلی منظم همه با یک اتوبوس به محل بازی ها اعزام می شوند.جالب تر اینکه خیلی از چهره هایی که خبرنگار یا عکاس هستند در بیشتر بازی ها روی سکو می نشینند و ورزشکاران خودشان را تشویق می کنند.آنها کاملا متحد الشکل هستند و خیلی منظم و در چارچوب وظایفی که برایشان تعریف شده است حرکت می کنند.اصلا هم با هیچ رسانه ای حرف نمی زنند و درباره کشورشان که بپرسی فقط لبخند می زنند.نکته اینجاست که کره شمالی با همین سیستم حاکم،تا اینجای کار در بازی های آسیایی7 مدال طلا،8 نقره و 9 برنز را به دست آورده است.

اظهار نظر قابل تامل یک نماینده مجلس: به روسری گردشگران خارجی سخت بگیریم می روند و دیگر نمی آیند
یک عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی معتقد است که دولت یازدهم با عملکرد خود ایران‌هراسی را کاهش داده و موجب افزایش تعداد گردشگران کشور شده است. عابد فتاحی همچنین با امر به معروف گردشگران مخالفت کرده و می‌گوید: نباید به گردشگران سخت بگیریم؛ چون اگر سخت بگیریم آنها دیگر به کشور ما نمی‌آیند.عابد فتاحی درباره امر به معروف و نهی از منکر گردشگران، گفت: معتقدم باید با حفظ شأن و جایگاه و منزلت خودمان در رابطه با کسانی که به کشور می‌آیند حرمت فرهنگی آنها را رعایت کنیم که این مسأله باید دوطرفه باشد.او ادامه داد: اگر دوطرفه نگاه کنیم به نتایج خوبی خواهیم رسید. اما اگر به خاطر مسائل شرعی و امر به معروف مانع از ورود گردشگران شویم، چندان موافق این امر نیستم. ما نباید نسبت به گردشگران خارجی زیاد سخت بگیریم؛ فقط باید در حدی باشد که آنها در مقابل فرهنگ ما نایستند.این عضو فراکسیون گردشگری مجلس همچنین گفت: وقتی ما به اروپا می‌رویم خانواده‌مان روسری دارند؛ اگر قرار باشد آنها روسری خانواده من را بردارند من به آنجا نمی‌روم؛ به همین نسبت اگر یک نفر هم به ایران آمد و روسری‌اش کمرنگ بود نباید سخت بگیریم. چون اگر سخت بگیریم آنها دیگر نمی‌آیند.

انتقال هواپیما با تریلی در تهران + عکس
این هواپیما جزء اولین نوع از هواپیماهای BAE است که در ناوگان هوایی کشور مورد استفاده قرار می گیرد.



بلاتکلیفی 15 هزار گوسفند در گمرک
به گزارش فرارو، پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان صادرات دام زنده آزاد شد اما اندکی نگذشت که رییس گمرک اعلام کرد عوارض 320 هزار تومانی برای صادرات هر رأس گوسفند در نظر گرفته شده است اما داستان به همین جا ختم نشد.دو روز از اعلام این خبر از سوی کرباسیان، نگذشته بود که وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که عوارض 60 درصدی ( 320 هزار تومان) برای صادرات هر رأس گوسفند مربوط به سال‌های قبل بوده و اکنون صادرات بدون عوارض آزاد است و اما جالب‌تر اینکه اکنون صادرکنندگان از برقرار بودن عوارض برای صادرات دام زنده خبر می‌دهند و می‌گویند حدود 15 هزار رأس گوسفند در گمرک کشور بلاتکلیف مانده‌اند!

قرائتی: ازدواج باید دبیرستانی شود
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محسن قرآئتی اظهار داشت: غفلت و شهوت از عواملی است که موجب صدمه دیدن انسان می‌شود که اقامه نماز راهی برای حل مشکل غفلت و ازدواج نیز برطرف کننده مشکل شهوت است.وی عنوان کرد: اگر نسل جوان نسبت به نماز و همچنین امر ازدواج اهتمام داشته باشد؛ تا حدود زیادی از آسیب‌ها در امان خواهد ماند، چرا که این دو عامل سدی در برابر غفلت و شهوت به شمار می‌روند.حجت الاسلام قرائتی، ادامه داد: امروز در تهران تعداد ۱۴ هزار پیرمرد و پیر زن زندگی می‌کنند که به دلیل تنها بودن، دچار افسردگی شدند.وی با بیان اینکه ازدواج بهترین راه پیوند دختران و پسران است افزود: برخی از دلایل همانند اختلافات سطح علمی نباید مانع ازدواج دو نفر شود و در واقع ازدواج را نباید درگیر مسئله مدرک گرایی کنیم.استاد حوزه علمیه، اضافه کرد: در بین مراجع تقلید هم داریم که سطح علمی خانم بسیار پایین‌تر ‌است، اما می‌بینیم که دارای زندگی عالمانه و خوبی هستند.وی ابراز داشت: من با ازدواج دانشجویی مخالفم و معتقدم که ازدواج‌ها باید دبیرستانی باشد و خانواده‌ها هم بدانند که ازدواج نوبتی نیست؛ بلکه امر ازدواج یک نیاز است.

علت خداحافظی زودهنگام اولادی از فوتبال
به گزارش فارس، مهرداد اولادی در خصوص اینکه تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته است گفت:آنقدر تحت فشار هستم که تصمیم گرفتم از فوتبال خداحافظی کنم. یک هفته است روی این موضوع فکر می کنم و متاسفانه از همین طریق اعلام می کنم که از دنیای فوتبال کنار می روم.وی افزود:من در اوج فوتبالم به حقم نرسیده ام و دیگر انگیزه ای برای حضور در مسابقات ندارم.مهاجم ملوان در خصوص اینکه حاشیه های اخیر چقدر در این تصمیم وی نقش داشته است گفت:شما نمی دانید در این مدت چقدر عذاب کشیدم.من چند وقت پیش در حال صحبت با تلفن بودم که خبر بدی را به من منتقل کردند، از عصبانیت دستم را پرت کردم که متاسفانه بدون اینکه متوجه اطرافم بشوم دستم به شیشه خورد و تاندون دستم پاره شد. در این مدت انواع حاشیه ها را برایم درست کردند و گفتند اولادی خودکشی کرده و اولادی فلان کار را کرده است. من نمی دانم اگر کسی بخواهد خودکشی کند این کار را انجام می دهد؟وی تاکید کرد:کاری کردند که امروز در ۲۸ سالگی خداحافظی کنم و صد در صد تصمیمم عوض نخواهد شد. از امروز دنبال کار دیگری می روم بلکه دست از سرم بردارند.

تهران در آستانه وضعیت قرمز آب
مشاور وزیر نیرو با اشاره به اینکه تهران، اصفهان، مشهد و شیراز پُرمصرف ترین مناطق کشور در بخش آب هستند گفت: وضعیت آبرسانی به اصفهان و کرمان همچنان قرمز و تهران زرد است که در صورت عدم بارش های پاییزه و صرفه جویی، وضعیت تهران نیز قرمز می شود.
به گزارش مهر، حمیدرضا جانباز با اشاره به وضعیت بحرانی بارش ها در کشور اظهارداشت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون، میزان بارش‌ ها حدود ۸ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال آبی گذشته کاهش داشته است.مشاور وزیر نیرو از مصرف یک‌ چهارم کل آب شرب کشور در استان تهران خبر داد و گفت: در صورت تصویب در هیئت وزیران، مشترکان پُرمصرف جریمه خواهند شد. وزارت نیرو به دولت پیشنهاد کرده مشترکانی که بیشتر از الگوی مصرف (متوسط کشور ۲۲ مترمکعب در ماه و در تهران ۲۰ مترمکعب)، از آب استفاده کنند، در مرحله نخست ما به‌ ازای آنچه که بیشتر از الگو مصرف کرده‌اند جریمه شده و در مرحله بعد در صورت عدم رعایت الگوی مصرف، انشعاب آنان قطع شود.
گران قیمت‌ترین خیابان تهران




تشویقی از جنس مرگ برای خانم‌های ایرانی
به گزارش تسنیم، اکبر خزایی مربی بین المللی و پژوهشگر علوم ورزشی در خصوص سوءاستفاده افراد سودجو در برخی از سالن‌های زیبایی بانوان و تجویز شیشه برای کاهش وزن و تناسب اندام خانم‌ها اظهار‌ داشت:  متاسفانه گاهی شنیده می‌شود در برخی از این سالن‌ها افراد سودجو برای سوء استفاده‌های مالی از خانم‌ها جهت کاهش وزن؛ آنها را به مصرف شیشه تشویق می‌کنند.مربی بین‌المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB افزود: شیشه از خطرناک ترین مواد مخدر به شمار می‌آید که به شدت به تمام سلول‌های بدن حمله ور می‌شود و آنها را اکسید می‌کند، حتی سلول‌های مغزی اعصاب؛ زیرا مشاهده می‌شود مصرف کنندگان در توهمات عجیب به سر می‌برند که گاهی همسر و فرزند خود را به قتل می‌رسانند.
آموزش رقص در مهدکودک/تهران



صف سعودی ها برای آیفون 6 (عکس)
به گزارش عصرایران، شمار زیادی از شهروندان عربستان سعودی قبل از آغاز فروش گوشی موبایل آیفون 6، در مقابل فروشگاه محل عرضه این محصول صف کشیدند.به گفته رسانه های سعودی، قرار است فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در مکان های معینی در ریاض از ساعت 12 امشب آغاز شود.





صف آسانسور دراینچئون!+عکس

انتظار طولانی برای خالی شدن آسانسور دیگر نمونه میزبانی ضعیف کره‌ای‌ها در بازی‌های آسیایی است. عکس‌ زیر نمونه‌ای از انتظار ورزشکاران ایرانی است تا با خالی شدن آسانسور به رستوران محل اقامت خود بروند.



نظر بسیج درباره فعالیت زنان در کافی‌ شاپ‌ ها
یه گزارش ایسنا: رییس بسیج زنان کشور، با انتقاد از فعالیت زنان در کافی شاپ ها گفت: این شغل شخصیت و هویت زنان را زیر پا له کرده و به کرامت و جایگاه آنان لطمه می زند.«مینو اصلانی» افزود: جامعه اسلامی ایران برای زن و قداست او ارزش بسیاری قائل است و به خاطر همین کرامت و ارزش، اجازه نمی دهد که از زن به عنوان نیروی کار ارزان در هر جایی بهره برداری شود.وی با ابراز تاسف از بکارگیری برخی کارفرمایان از زنان به عنوان نیروی ارزان و مطیع که بهترین کار را ارائه می دهند، ادامه داد: باید برای حفظ هویت انسانی، دینی و الهی زن تلاش کرد، در صورتیکه قرار است از توان زن برای پیشبرد جامعه بهره گرفته شود، باید از فکر و اندیشه او استفاده کرد نه اینکه به عنوان یک نیروی کار ارزان و دم دستی او را در جایگاه ناصواب قرار دهیم.رییس بسیج زنان کشور بکارگیری زنان در امور پست را ظلم مضاعف به زن دانست که در غرب هم نمونه آن را شاهد هستیم زیرا به گفته وی، در این کشورها زنان به عنوان نیروی ارزان به هر صحنه ای کشانده می شوند و در خیابان ها به هر شغل پستی روی می آورند.

اعلام تعداد موش‌های تهران تا یک ماه آینده
به گزارش آفتاب، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه ادعای وجود ۵۰ میلیون موش در شهر تهران کاملا غیرواقعی است، گفت: براساس روش‌های علمی تا یک ماه آینده تعداد موش‌های شهر تهران را اعلام می کنیم. ادعای دلالان درباره تعداد موش‌های شهر تهران کذب محض است.رضا قدیمی با اشاره به اینکه تقریبا ۷ ماه است که مسئولیت جانوران مضر شهری برعهده شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران است، افزود: در این مدت افراد مختلفی شروع به فعالیت کردند که تعدادی از آنها دلال سم بوده و تعدادی نیز به قصد سودجویی و ادعاهای دروغین، قصد داشتند در جهت کاهش جمعیت موش در شهر تهران کارهای دور از واقعیت و غیرعلمی انجام دهند.وی با بیان اینکه عده‌ای از این افراد ادعا می کردند که روش جدیدی ابداع کرده‌اند، افزود: این در حالی بود که شرکت ساماندهی از همان ابتدای شروع فعالیت خود در زمینه کاهش جانوران مضر شهری، کارگروهی متشکل از اساتید دانشگاه و متخصص که دارای سوابق علمی و کتاب‌های تخصصی در این زمینه بودند، تشکیل داده است.مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه بعد از تشکیل این کارگروه از افرادی که ادعایی در زمینه ابداع دانش جدید در جهت کاهش این جانوران مضر شهری داشتند دعوت به عمل آوردیم، اظهارکرد: این افراد به دلیل عدم پشتوانه علمی و تشویش اذهان عمومی به غیر واقعی جلوه دادن واقعیت پرداختند.وی با تاکید بر اینکه این افراد واقعیت موجود در شهر را بر خلاف واقعیت ممکن جلوه می‌دهند، خاطرنشان کرد: در این مدت هزاران نفر در تهران زحمات شبانه‌روزی برای حذف این جانوران کشیده‌اند و این در حالیست که فعالیت‌های ما در این زمینه مبتنی بر آخرین یافته‌های علمی و دانشگاهی و تجربیات روز دنیاست.قدیمی با بیان اینکه وجود آمار۵۰ میلیون موش در شهر تهران کاملا غیر واقعی است، گفت: اگر این حرف کذب، صحت داشته باشد، شهر تهران به کلی نابود می‌شود زیرا این تعداد موش نیاز به لانه، غذا، پناهگاه و آبی که مصرف می‌کنند، دارند و درنهایت با این شرایط باید تهران به یک شهر متروکه تبدیل می‌شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۵
داوود امیری

نظرات  (۱)

وبتون خععععلی باحاله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی