اجتماعی.تصاویر.اخرین اتفاقات رخ داده در جهان.فیلم.کلیپ

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ب.ظ

دانلود اهنگهای جدید بلک کتس.آرمین ۲afm. یاسمن زندی

دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام بوسه


Black%2520Cats%2520 %2520Booseh دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام بوسه

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Black Cats – Booseh

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Black Cats – Booseh

=======================================================================================

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm به نام یه سالیه


armin 2afm دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm به نام یه سالیه

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Armin 2AFM – Ye Salie

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Armin 2AFM – Ye Salie

——————————-

متن آهنگ آرمین ۲afm به نام یه سالیه

______________________________

یه سالیه که از پیشم رفتی … با اینکه میگفتی دوریم سخته ۱ ثانیه

و حالا از همدیگه ما چه دوریم … و بدون تو بهم ریخته حال روحیم

چیه نگا میکنی زیر چشی … فکر اینی که ایندفعه میدم گیر به چی

من که رفتم فقط امیدوارم یه روز … توئم از این کارات سیر بشی

نه دیگه بدستت آتو میدم … نه دیگه به هیچکسی جاتو میدم

من بدترین روزامو با تو دیدم … هه!! دیگه ازت نا امیدم

جداییمون تنها داشت دو حالت … واسه من سخت بود

ولی واسه تو راحت … بزار برو

چون اگه راستشو بخوای … دیگه بیزارم از دیدن دوبارت

من هنوزم تو فکرتم یه سره … فقط امیدوارم این روزا بگذره

میدونم حال تو بدون من بهتره … چی میشد معرفت داشتی تو یه ذره

چه کارایی واست میکردم نمیدیدی … ببین ، من پُره دردم نمیبینی

رفتارامم با تو سردن نمیبینی … چرا جایی تو منو گردن نمیگیری

نه ازت میخوام بیای پیشم … نه ، دیگه با دروغات سیا میشم

من دیگه واسم مهم نی اصن … که رفیق صمیمیات کیا میشن

شاید ، نمیتونستی با یکی باشی … شاید ، دوست داشتی قاطی اکیپا شی

شاید تو هم زیاده دردو دلات … شاید بود.تقصیر هردوی ما

واسه موندت نمیکنم تلاشی … خوشبحاله اونکه الان براشی

منم که دیگه خب به این عادت کردم … که توشرایط سخت کنارم نباشی

من هنوزم تو فکرتم یه سره … فقط امیدوارم این روزا بگذره

میدونم حال تو بدون من بهتره … چی میشد معرفت داشتی تو یه ذره

نگو که حالا حال جفتمون یکیه … تو الان کردی به کس دیگه تکیه

تو سرم پر از مشغله فکریه … که چرا اصلا دوست داشتن اینشکلیه

چرا اصلا هیکشی باهات رو راست نیست … اونهمه صداقتت با من کو راستی

چرا هرکس که بازم دم از عشق میزنه … تو نمیتونه تا تهش پای اون وایسی

منو گذاشتی و رفتی ، بگو چرا … واسه اینکه عشق و حالت بیشتر باشه براه

حال و روز منه ساده رو نگاه … موندم تنها با یه عالمه چرا

ببین یچیزیو حالا دارم بهت میگم … من سیاهیو ، توی دلت دیدم

اونم یه روزی میکنه تورو ولت بی رحم … میگی دوستم داری !! باشه بهش میگم

من هنوزم تو فکرتم یه سره … فقط امیدوارم این روزا بگذره

میدونم حال تو بدون من بهتره … چی میشد معرفت داشتی تو یه ذره

=============================================================================

دانلود آهنگ جدید یاسمن زندی به نام ای وطن

( تنظیم: سلمان سالک – آهنگ: علینقی وزیری )

Yasaman%2520Zandy%2520 %2520Ey%2520Vatan دانلود آهنگ جدید یاسمن زندی به نام ای وطن

-

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Yasaman Zandy – Ey Vatan

-

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Yasaman Zandy – Ey Vatan




نوشته شده توسط داوود امیری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام بوسه


Black%2520Cats%2520 %2520Booseh دانلود آهنگ جدید بلک کتس به نام بوسه

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Black Cats – Booseh

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Black Cats – Booseh

=======================================================================================

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm به نام یه سالیه


armin 2afm دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm به نام یه سالیه

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Armin 2AFM – Ye Salie

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Armin 2AFM – Ye Salie

——————————-

متن آهنگ آرمین ۲afm به نام یه سالیه

______________________________

یه سالیه که از پیشم رفتی … با اینکه میگفتی دوریم سخته ۱ ثانیه

و حالا از همدیگه ما چه دوریم … و بدون تو بهم ریخته حال روحیم

چیه نگا میکنی زیر چشی … فکر اینی که ایندفعه میدم گیر به چی

من که رفتم فقط امیدوارم یه روز … توئم از این کارات سیر بشی

نه دیگه بدستت آتو میدم … نه دیگه به هیچکسی جاتو میدم

من بدترین روزامو با تو دیدم … هه!! دیگه ازت نا امیدم

جداییمون تنها داشت دو حالت … واسه من سخت بود

ولی واسه تو راحت … بزار برو

چون اگه راستشو بخوای … دیگه بیزارم از دیدن دوبارت

من هنوزم تو فکرتم یه سره … فقط امیدوارم این روزا بگذره

میدونم حال تو بدون من بهتره … چی میشد معرفت داشتی تو یه ذره

چه کارایی واست میکردم نمیدیدی … ببین ، من پُره دردم نمیبینی

رفتارامم با تو سردن نمیبینی … چرا جایی تو منو گردن نمیگیری

نه ازت میخوام بیای پیشم … نه ، دیگه با دروغات سیا میشم

من دیگه واسم مهم نی اصن … که رفیق صمیمیات کیا میشن

شاید ، نمیتونستی با یکی باشی … شاید ، دوست داشتی قاطی اکیپا شی

شاید تو هم زیاده دردو دلات … شاید بود.تقصیر هردوی ما

واسه موندت نمیکنم تلاشی … خوشبحاله اونکه الان براشی

منم که دیگه خب به این عادت کردم … که توشرایط سخت کنارم نباشی

من هنوزم تو فکرتم یه سره … فقط امیدوارم این روزا بگذره

میدونم حال تو بدون من بهتره … چی میشد معرفت داشتی تو یه ذره

نگو که حالا حال جفتمون یکیه … تو الان کردی به کس دیگه تکیه

تو سرم پر از مشغله فکریه … که چرا اصلا دوست داشتن اینشکلیه

چرا اصلا هیکشی باهات رو راست نیست … اونهمه صداقتت با من کو راستی

چرا هرکس که بازم دم از عشق میزنه … تو نمیتونه تا تهش پای اون وایسی

منو گذاشتی و رفتی ، بگو چرا … واسه اینکه عشق و حالت بیشتر باشه براه

حال و روز منه ساده رو نگاه … موندم تنها با یه عالمه چرا

ببین یچیزیو حالا دارم بهت میگم … من سیاهیو ، توی دلت دیدم

اونم یه روزی میکنه تورو ولت بی رحم … میگی دوستم داری !! باشه بهش میگم

من هنوزم تو فکرتم یه سره … فقط امیدوارم این روزا بگذره

میدونم حال تو بدون من بهتره … چی میشد معرفت داشتی تو یه ذره

=============================================================================

دانلود آهنگ جدید یاسمن زندی به نام ای وطن

( تنظیم: سلمان سالک – آهنگ: علینقی وزیری )

Yasaman%2520Zandy%2520 %2520Ey%2520Vatan دانلود آهنگ جدید یاسمن زندی به نام ای وطن

-

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Yasaman Zandy – Ey Vatan

-

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Yasaman Zandy – Ey Vatan


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۱
داوود امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی