اجتماعی.تصاویر.اخرین اتفاقات رخ داده در جهان.فیلم.کلیپ

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته


Alireza Roozegar Ki Gofteh دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

—————————————

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Alireza Roozegar – Ki Gofteh

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Alireza Roozegar – Ki Gofteh

————————————-

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

چند روزه توی اتاقم
دارم میبینم که تو نیستی
چند روزه که تو خونه
دیگه روبروم نمی ایستی
چند روزه توی اتاقم
بوی عطر تو نمیاد
خدا جون دارم گیج میشم
داری میبینی رفتم از یاد
کی گفته که دوریت
با ندیدن آسون میشه
کی گفته که جدایی
راه حل دوتامون میشه
کی گفته…

دوباره با رفتن تو
تنهایی من تثبیت میشه
حسی که با منه الان
فقط نگو که تقدیر میشه
نذارش گردن قسمت
نگو جدایی کار خدا بود
همین که خودم گذاشتم
از اینجا رفتی یه اشتباه بود..



نوشته شده توسط داوود امیری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ


Alireza Roozegar Ki Gofteh دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

—————————————

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Alireza Roozegar – Ki Gofteh

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Alireza Roozegar – Ki Gofteh

————————————-

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

چند روزه توی اتاقم
دارم میبینم که تو نیستی
چند روزه که تو خونه
دیگه روبروم نمی ایستی
چند روزه توی اتاقم
بوی عطر تو نمیاد
خدا جون دارم گیج میشم
داری میبینی رفتم از یاد
کی گفته که دوریت
با ندیدن آسون میشه
کی گفته که جدایی
راه حل دوتامون میشه
کی گفته…

دوباره با رفتن تو
تنهایی من تثبیت میشه
حسی که با منه الان
فقط نگو که تقدیر میشه
نذارش گردن قسمت
نگو جدایی کار خدا بود
همین که خودم گذاشتم
از اینجا رفتی یه اشتباه بود..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۹
داوود امیری

نظرات  (۱)

خیلی پست خوبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی