اجتماعی.تصاویر.اخرین اتفاقات رخ داده در جهان.فیلم.کلیپ

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ب.ظ

مطالب طنز

ﺳﻨﮕﮏ ﺳﺎﺩﻩ 800

ﮐﻨﺠﺪﯼ 850

ﺩﻭﺭﻭ ﮐﻨﺠﺪﯼ1000

ﭘﺮﮐﻨﺠﺪ 1300

برشته پر کنجد 1800

ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﻘﺪﯼ ﮐﻪ ﻧﻮﻥ ﺳﻨﮕﮏ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺁﭘﺸﻦ ﺩﺍﺭﻩ، ﺑﻨﺰ تو آلمان نداره!!

 

 

بهترین راه حل سحر خیزی :

شب سه لیوان آب بخور و بخواب

مثانه شما رو رأس ساعت 5 صبح بیدار میکنه :))

 

 

دختره نوشته گذاشته:

فرهاد من کجاست که ببیند لیلی در آتش عشقش خاکستر شده…

:|

والا تا اون جا که من خبر دارم فرهاد چشمش دنبال شیرین بود نه لیلی

تورو خدا قبل شکست عشقی خوردن ، یه کم در حوزه ادبیات مطالعه کنید …

 

 

ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ

این جوک رو تو صفحه دکترا دیدم ، خودشون که خیلی میخندیدند !!!

بخند کلاس داره

 

 

من یه بار نزدیک بود بیماری پوستراوماتیک استرس دیس اُردر بگیرم

ولی چون اسمش سخت بود همون اسهال گرفتم !

 

 

یه روز یه خیار شور ،شورشو درمیاره

میشه خیار!

.

.

.

الله اکبر ، از وجود این همه نمک در من …

 

 

یارو میره مغازه میگه تخم مرغ غاز دارید؟

فروشنده میگه نه زهر مار اسب داریم :)))

 

 

یه لحظه تصور کن عشق من باشی

دیدی چه حالی داد ؟؟؟

خوب بسه نفر بعدی لطفا

(صفم رعایت کنید خواهش)

 

 

اﺻﻠﺎ ﺯﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ . . .

ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻥ . . .

ﻏﺮ ﺯﺩﻥ . . .

ﺣﺴﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﻥ . . .

ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺷﺘﻦ . . .

مرد هم آفریده شده برای گند زدن به تمام این حس ها

 

 

وقتی برای یه مسواک 10هزارتومن پول بدی

این دندون هستش که برای مسواک ضرر داره !!!

 

 

یه لیف دارم که ۷ساله دارم ازش استفاده میکنم

اینقد با تجربه س که خودش میدونه کجا رو سفت بکشه کجا رو شل کنه !

 

 

حالا یه بار هم شرایط بیاد خودش رو با ما وفق بده

چی میشه؟

می میره؟

 

 

یکی دو روزه مامانم رفته مسافرت

امروز هوس خوراکی کردم هرجارو گشتم هیچی پیدا نکردم !

فقط توی کابینتا یه سری قوطی بود که با ماژیک روش نوشته بود :

نخورید ؛ مایع ظرفشویی

نخورید ؛ سمِ گلدون

نخورید ؛ جرمگیر توالت

زنگ زدم به مامانم گفتم دایی و زن دایی اومدن چیکار کنم ؟

گفت در کابینتو باز کن اونیکه علامت مرگ داره توش آجیله

اونیکه نوشته مرگ موش ، توش گزه

اونیکه نوشته صابون ، توش شکلات!

رفیق بى کلک مادر ؟؟

 

 

این که میوه های کشور های استوایی رو میارن یه کشور دیگه اصن خوب نیس!

ما یه چی تو مایه های آناناس خریده بودیم

مثل بُــــز نگاش می کردیم همینجوری :|

دفترچه راهنما هم نداشت !

 

 

یکی از چیزایی که آدمو خیلی داغون میکنه اینه که

یه پسر با دماغ عملی و ابرو برداشته و سه تیغه بیاد بگه :

خیلی چاکرم داداش :|

آخه این چه حرفیه میزنی ؟

تو باید بگی : میســـی عــسیسم

 

 

اگه زنت زیادی می پرسه چنتا دوسم داری؟

بگو اندازه یک کیلو خاک شیر

اینا بی کارن

میرن میشمرن

تا چند ساعت آرامش داری !!!

 

 

یکی از ویژگی های عجیب دخترا :

وقتی عصبانی میشه به مدت ۴ ساعت با سرعت نور حرف میزنه !

آخر سر پاشو میندازه رو اون یکی پاشو میگه :

دهنمو باز نکن

بزار ساکت بمونم بهتره :|

 

 

داغونم ، مثل یک مشهدی که تو قرعه کشی بانک

بلیط رفت و برگشت به مشهد برنده شده !

 

 

اول عشق بود = علاقه شدید قلبی

بعد شد عجق = علاقه جدید قلبی

جدیدا بهش میگن عچق = علاقه چندم قلبی ؟

 

 

میگن به هرچی بخندی سرت میاد . . .

خدایا !

من به خوشگلی کی خندیدم آخه ؟؟!!

 

 

دختر خانمى که 50 تومن پول شال میدى! :|

.
.
.
.
.

خدا وکیلى یه جورى شالو سرت کن لااقل 15تومنش رو سرت باشه :))

 

 

۱۰ سال دیگه سوال امتحان تاریخ سوم دبیرستان

خواستگاران که بودند و چه کردند و چرا منقرض شدند ؟!

 

 

چیزی که تو بچگی فکرمو مشغول میکرد این بود که چرا ارواح تو فیلم ها

از دیوار رد میشن اما تو زمین فرو نمیرند !؟

 

 

از عجایب زبان فارسی

جای خالی را با یکی از کلمات (بله/خیر) پر کنید

آیا شما عقل ندارید؟

…… ندارم !

عمرااااا کسی بتونه جواب بده

 

 

یکی هم نیس به این دروازه بان ها بگه

عزیزم تو گل نخور نمی خواد دقیقه ۹۰ بیای گل بزنی !

 

 

پسر داییم میگه خوش به حالت تک فرزندی ! میگم چرا ؟

میگه همه ته دیگها مال خودته

تا حالا خودم به این سعادت پی نبرده بودم

 

 

دقت کردین پسرا از حموم میان خوشکلتر میشن

اما دخترا که از حموم میان زشتتر میشن؟؟

لامصب آب میشوره میبره….

بر میگردن به تنظیمات کارخونه !

 



نوشته شده توسط داوود امیری
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

مطالب طنز

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ب.ظ

ﺳﻨﮕﮏ ﺳﺎﺩﻩ 800

ﮐﻨﺠﺪﯼ 850

ﺩﻭﺭﻭ ﮐﻨﺠﺪﯼ1000

ﭘﺮﮐﻨﺠﺪ 1300

برشته پر کنجد 1800

ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﻘﺪﯼ ﮐﻪ ﻧﻮﻥ ﺳﻨﮕﮏ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺁﭘﺸﻦ ﺩﺍﺭﻩ، ﺑﻨﺰ تو آلمان نداره!!

 

 

بهترین راه حل سحر خیزی :

شب سه لیوان آب بخور و بخواب

مثانه شما رو رأس ساعت 5 صبح بیدار میکنه :))

 

 

دختره نوشته گذاشته:

فرهاد من کجاست که ببیند لیلی در آتش عشقش خاکستر شده…

:|

والا تا اون جا که من خبر دارم فرهاد چشمش دنبال شیرین بود نه لیلی

تورو خدا قبل شکست عشقی خوردن ، یه کم در حوزه ادبیات مطالعه کنید …

 

 

ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ
ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ
ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ

این جوک رو تو صفحه دکترا دیدم ، خودشون که خیلی میخندیدند !!!

بخند کلاس داره

 

 

من یه بار نزدیک بود بیماری پوستراوماتیک استرس دیس اُردر بگیرم

ولی چون اسمش سخت بود همون اسهال گرفتم !

 

 

یه روز یه خیار شور ،شورشو درمیاره

میشه خیار!

.

.

.

الله اکبر ، از وجود این همه نمک در من …

 

 

یارو میره مغازه میگه تخم مرغ غاز دارید؟

فروشنده میگه نه زهر مار اسب داریم :)))

 

 

یه لحظه تصور کن عشق من باشی

دیدی چه حالی داد ؟؟؟

خوب بسه نفر بعدی لطفا

(صفم رعایت کنید خواهش)

 

 

اﺻﻠﺎ ﺯﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ . . .

ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻥ . . .

ﻏﺮ ﺯﺩﻥ . . .

ﺣﺴﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﻥ . . .

ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺷﺘﻦ . . .

مرد هم آفریده شده برای گند زدن به تمام این حس ها

 

 

وقتی برای یه مسواک 10هزارتومن پول بدی

این دندون هستش که برای مسواک ضرر داره !!!

 

 

یه لیف دارم که ۷ساله دارم ازش استفاده میکنم

اینقد با تجربه س که خودش میدونه کجا رو سفت بکشه کجا رو شل کنه !

 

 

حالا یه بار هم شرایط بیاد خودش رو با ما وفق بده

چی میشه؟

می میره؟

 

 

یکی دو روزه مامانم رفته مسافرت

امروز هوس خوراکی کردم هرجارو گشتم هیچی پیدا نکردم !

فقط توی کابینتا یه سری قوطی بود که با ماژیک روش نوشته بود :

نخورید ؛ مایع ظرفشویی

نخورید ؛ سمِ گلدون

نخورید ؛ جرمگیر توالت

زنگ زدم به مامانم گفتم دایی و زن دایی اومدن چیکار کنم ؟

گفت در کابینتو باز کن اونیکه علامت مرگ داره توش آجیله

اونیکه نوشته مرگ موش ، توش گزه

اونیکه نوشته صابون ، توش شکلات!

رفیق بى کلک مادر ؟؟

 

 

این که میوه های کشور های استوایی رو میارن یه کشور دیگه اصن خوب نیس!

ما یه چی تو مایه های آناناس خریده بودیم

مثل بُــــز نگاش می کردیم همینجوری :|

دفترچه راهنما هم نداشت !

 

 

یکی از چیزایی که آدمو خیلی داغون میکنه اینه که

یه پسر با دماغ عملی و ابرو برداشته و سه تیغه بیاد بگه :

خیلی چاکرم داداش :|

آخه این چه حرفیه میزنی ؟

تو باید بگی : میســـی عــسیسم

 

 

اگه زنت زیادی می پرسه چنتا دوسم داری؟

بگو اندازه یک کیلو خاک شیر

اینا بی کارن

میرن میشمرن

تا چند ساعت آرامش داری !!!

 

 

یکی از ویژگی های عجیب دخترا :

وقتی عصبانی میشه به مدت ۴ ساعت با سرعت نور حرف میزنه !

آخر سر پاشو میندازه رو اون یکی پاشو میگه :

دهنمو باز نکن

بزار ساکت بمونم بهتره :|

 

 

داغونم ، مثل یک مشهدی که تو قرعه کشی بانک

بلیط رفت و برگشت به مشهد برنده شده !

 

 

اول عشق بود = علاقه شدید قلبی

بعد شد عجق = علاقه جدید قلبی

جدیدا بهش میگن عچق = علاقه چندم قلبی ؟

 

 

میگن به هرچی بخندی سرت میاد . . .

خدایا !

من به خوشگلی کی خندیدم آخه ؟؟!!

 

 

دختر خانمى که 50 تومن پول شال میدى! :|

.
.
.
.
.

خدا وکیلى یه جورى شالو سرت کن لااقل 15تومنش رو سرت باشه :))

 

 

۱۰ سال دیگه سوال امتحان تاریخ سوم دبیرستان

خواستگاران که بودند و چه کردند و چرا منقرض شدند ؟!

 

 

چیزی که تو بچگی فکرمو مشغول میکرد این بود که چرا ارواح تو فیلم ها

از دیوار رد میشن اما تو زمین فرو نمیرند !؟

 

 

از عجایب زبان فارسی

جای خالی را با یکی از کلمات (بله/خیر) پر کنید

آیا شما عقل ندارید؟

…… ندارم !

عمرااااا کسی بتونه جواب بده

 

 

یکی هم نیس به این دروازه بان ها بگه

عزیزم تو گل نخور نمی خواد دقیقه ۹۰ بیای گل بزنی !

 

 

پسر داییم میگه خوش به حالت تک فرزندی ! میگم چرا ؟

میگه همه ته دیگها مال خودته

تا حالا خودم به این سعادت پی نبرده بودم

 

 

دقت کردین پسرا از حموم میان خوشکلتر میشن

اما دخترا که از حموم میان زشتتر میشن؟؟

لامصب آب میشوره میبره….

بر میگردن به تنظیمات کارخونه !

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۲
داوود امیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی